Saturday, June 10, 2006

Aku adalah..

Macam Mat kie cakap dlm ...depa panggil aku cikgu bedah masa kat sekolah dulu ..bengis dan garang...ngan mata spec yg memang cun tu...lepas tu aku pulak dah la tak cantik mcm orang lain....so korang dapat la imaginekan...betapa aku kat sekolah menengah dulu hanya mampu usyaaaaaaaa jaaaa mamat hensem kat sekolah dulu..

minat kat mamat ni..minat kat mamat tu..tapi sebab aku sedar diri la kan.. aku tak dak la teringin nak memalukan diri main tulis surat cinta layang ka kat depa..so aku sampai la aku abih sekolah bole main usyaaaaaaaa jaaaaaaaa..

hmmm... those puppy love..cinta monyet esp masa kat sekolah dulu...menarik jugak kalau nak dikajikan? Mcm mana masa sekolah dulu setengah orang tu cinta mcm nak rak..dating sana..dating sini..sampai ada tu kena tangkap ngan cikgu disiplin sebab berdua duaan dlm kelas tutup pintu tingkap.. lepas tu dah besaq...kawin ngan orang lain..ada setengah tu lak masa sekolah dulu member ja..bila dah besaq..tuu diaaaaaaaaa kawinnnnnnnnnnn member sendiri...dah beranak pinak..yg ada orang tu kawin ngan adik member lagi tu!! hahahahahahaha tak laratttttttttttttttt........... wei..aku tak kutuk wei..ni yg dinamakan jodoh..tapi yg sebenarnya aku memang kutuk hahahahaahahahahaahahahahah

Dan aku ni..sebab dah tak dak orang nak kat aku la..terpaksa laaaaa aku carik laki melalui internet...orang mesia tak mau kat aku..so terpaksa la aku carik lelaki luar negara...dan lelaki malang ni..hehehehe dak eh...lelaki bertuah ni tanpa tau yg aku ni garang dan suka baham orang..kawin ngan aku...sampai anak 2 lagi.. Alhamdulillah alhamdulillah..ada jugak orang nak kat aku...heheheh

Disclaimer: kalau ada orang terasa jangan mare.......nanti cepat tuaaaaaaaaaaaaaa!!
Aku tak dak idea nak tulih apa ni..kepala aku pening..pening pikir itu ini..tapi hidup tanpa masalah boring la kan? soooooooooo *don't worry ..be happy!* smileeeeeeeeeeeee



8 Comments:

At 10:00 AM, Blogger kayhus54 said...

hmmm nk kata tak terasa...tak jugak!!adalah sikit tapi mcm dok kata lerr...alah2 hang dapat org luar dari mesia...maksudnya hang ada value pada mata org luar!! org mesia nie hanya pandai tengok rupa cantik!! tapikan sekarang nie sure member2 atau org yang dok kutuk hang telan air liur lerrr laki lebih jauh hensem dari depa!! tapi tak termasuk aku le...hehehe!! aku takut nk mengorat hang pasal hang garang sangat!! kekeekekeke...yelah cikgu bedah lerr katakan!

 
At 1:56 PM, Blogger simah said...

laaa jangan terasa mat kie..tu kan namanya jodoh hehehhhe

kie..yg hensem laki aku..bukannya aku heheh kalau depa kawin ngan aku..depa kena tengok muka aku yg tak lawa bukannya muka laki aku

menarik kan bila pikir balik hidup masa zaman muda muda dulu? :0)

 
At 8:12 AM, Blogger kayhus54 said...

yess!! aku kalau diberi pilihan utk pilih zaman mana yang boleh balik,..aku akan pilih zaman masa sekolah dulu-dulu...hehehe! hang pulak nk pilih zaman mana lak??

 
At 1:22 PM, Blogger simah said...

dua dua zaman aku suka...tapi aku rasa aku akan pilih zaman sekarang kot sebab zaman ni aku ada 3 orang yg aku tak boleh berenggang..3 orang yg aku sayang sangat sangat..

 
At 7:56 AM, Blogger kayhus54 said...

yelah dulu hang tak sempat nk ada somebody yang mcm hang ada sekarang!! betoi tak??!! hehehe

 
At 4:42 AM, Blogger simah said...

betoi...pandai hang hehehe lagipun masa zaman sekolah nak kena baca buku dan nak kena exams..aku malasssssssssss nak ulang benda tu hehehe aku ni pemalassssssss

 
At 12:18 PM, Blogger sue said...

simah, sounds like u had an exciting experience at mahsuri..cikgu bedah pun glamer apa..?

 
At 4:29 AM, Blogger simah said...

yup.. my life in mahsuri was exciting! iwas lucky to be surrounded by sweet friends n wonderful teachers..memang..jadi cikgu bedah tu kira glamer kan?? at least ada jugak orang sebut nama hehehe

 

Post a Comment

<< Home