Tuesday, May 16, 2006

Selamat Hari Guru...

Selamat Hari Guru itulah yang ingin aku ungkapkan pada insan-insan yang pernah mendidik aku sehingga aku menjadi insan yang berguna...tanpa insan 'special' ini, entah apa yang aku jadi sekarang...Alhamdulillah...Lihatlah dunia!! aku sudah menjadi insan yang berguna...jutaan terima kasih pada insan-insan yang pernah mendidik aku selama ini...antaranya Cikgu Fauziah Abd Ghani, Miss Ch'ng (guru kelas form1) , Cikgu Azalan Mustafa, Ustazah Zainab, Cikgu Abd Manan(arwah), Cikgu Md Saad, Cikgu Abdullah sani (guru kelas form 2), Ustazah Fathiyah Yahya, Cikgu Norzie othman(guru kelas form 5), Cikgu Wan Dalilah(guru kelas form 4), Teacher Noraini, Cikgu Razali, Cikgu Faridah, Cikgu Talib, Cikgu Jamilah (guru kelas form 3), Sir Sukhdev Sing, Cikgu Razak, Cikgu Rozita, Cikgu Ahmad Ismail Eh Abdullah, Cikgu Latipah dan lain-lain...tak ingat sangat! namun jasa anda semua tetap ku kenang sepanjang hayat!

2 Comments:

At 5:12 PM, Blogger simah said...

dan cikgu norhana too...dan semua cikgu cikgu ..cikgu marzuki dsb..i remember faces but not names!!
Selamat hari guru!!

 
At 8:01 AM, Blogger kayhus54 said...

Yess setuju!! cikgu nama semcm aku pun terlupa nasib baik hang peringatkan...Cikgu Marzuki, Cikgu Norini,Cikgu Teh dan lain-lain...

 

Post a Comment

<< Home