Sunday, May 28, 2006

anak emas!!

Bila simah citer kenangan dia kat SMK Mahsuri, aku pun teringat jugak kenangan aku...konon-konon lerrr hehehe....Seingat aku le...aku kenai ngan Si SImah nie masabaru daftar form 1...masa tue Simah ala-ala Cikgu Bedah(sorry to say...last-last jadi cikgu jugak dia!) pasai apa aku kata Si Simah ala-ala cikgu Bedah, dia pakai cermin mata macam watak Cikgu Bedah dalam filem adik manja....hahaha!! tapi masa tue Si Simah mmg marah kalau kita pinggil dia Cikgu Bedah! kenangan-kenangan...:))

Simah ngan aku berlainan kelas masa form 1 pasal dia pandai sikit dok kelas RK(rancangan khas) aku lak sebelah kelas dia kelas Perdagangan 1...kelas RK budak2 cina tak boleh masuk, khas untuk budak2 melayu yang cemerlang dalam penilaian darjah 5 masa sekolah rendah...hak nk masuk kelas RK mesti dapat penailan darjah 5 2A ke atas...Kelas aku mmg menjadi kelas pertama terbaik bagi budak-budak cina...tention gilerr!! mmg setiap kali periksa no 1 sampai no 10 mmg depa pegang!! kalau bernasib baik ada lerr terselit sorg dua muka budak melayu...

8 Comments:

At 1:21 PM, Blogger simah said...

wei aku pon lupa hangpa panggil aku cikgu bedah masa aku form 2 dulu hahahahahahahah.. spec tu pak aku yg pilih..aku nak pilih yg cun tapi dia ckp..ambik yg ni sebab murah...tension tension..mana aku berani nak lawan pak aku? nak mampus kang tak pasal pasal kena sekeh.....:0)

 
At 4:30 PM, Blogger kayhus54 said...

kekeke..ingat hang tau aku ngan member2 yang lain panggil hang Cikgu Bedah..last2 doakan kengkawan, hang jadi Cikgu jugak akhir!..:))

 
At 2:40 AM, Blogger simah said...

wei..gambaq profile hang cun la..tangkap kat mana?

ala..aku jadi cikgu berapa bulan ja.. aku suri rumah setia laaa..

 
At 5:40 PM, Blogger sue said...

cikgu bedah..hmmm..garang tu ;-)

 
At 10:28 PM, Blogger simah said...

traveler
senang nak pelahap u..hahaha..

 
At 4:06 PM, Blogger kayhus54 said...

Aku mmg setuju ngan traveler!! kalau sebut cikgu Bedah mmg dah terbayang kat dalam fikiran orgnya bengis,garang!!hehehe...

 
At 10:38 PM, Blogger YeeYee95 said...

ERM...HI...
SAYA PELAJAR FORM 2 SMKMAHSURI...
I NAK TANYA ADA LOGO SEK. HAK LAMA TU TAK???KENA BUAT FOLIO...

 
At 10:39 PM, Blogger YeeYee95 said...

plz contact me on private0108@hotmail.com
thx

 

Post a Comment

<< Home