Sunday, June 25, 2006

Rumah Sukan...

Mengenang kisah lama-lama sememangnya indah dan seronok...hmmm aku nie tengah bosan kat opis...member-member dah blah balik... aku jerr yang blum boleh balik yelah dah masuk lewat balik pun kena lewat jugak lerrr...minggu-minggu nie aku agak bz dan tak sempat nk update blog...lepas tue mood pun mcm cuaca kat sini jerr...la nie disini musim ujan!! hmmm seronok kalau boleh membuta!! kakakaka....
Weh masa sekolah dulu hang bukan umah Syahbandar?? just aku tanya lerr...aku nie start dr form 1 sampai form 5 rumah biru jerrr...rumah Bendahara!! org lain ada jugak bertukar rumah sukan tapi aku nie kira setia ngan umah Bendahara! Tapi yang bestnya waktu latihan sukan petang kira rumah Sukan Aku Vouge sikit lerrr...Seng Chee,Mat Suhaimi Hamid dan aku rumah sukan sekali...depa mmg kuat lari aku nie kalau masuk acara balapan jerr...tapi jgn marah aku dapat tempat ketiga lompat tinggi kelas 3 masa form 2...hmmm kira anggun lerr...hehehe hang dulu masuk acara apa Simah??! sure lontar peluru...hehehe

1 Comments:

At 6:05 PM, Blogger simah said...

mat kie..hang bukan pendek ka? mcm mana dapat lepas lompat tinggi tu? tempat ke 3 lagi tu heheheheh

rumah bendahara tu rumah uraini la..aku rumah laksamana..rumah hijauuuuuu sehijau padi kat sawah tu.. aku masuk acara lari..tapi tak lepas final pon heheheh tu kira masa tingkatan 123 la.. tingkatan 4 n 5 lak aku masuk acara 400 metre n 800 metre..lari mcm nak pengsan..tak menang apa apa pon heheh iyea la..mana aku nak boleh lawan minah minah india lari long distance..depa memang terrer..
tapi la nş dengan badan aku mcm gajah ni la ni aku nak lari 50 metre pon mesti tak larat...gajah mana larat lari heheheh bam bam bam derdentum bunyi satu dunia kang hahahahhaha

wei..tulis la entry lagi..aku mcm seng chee..banyak ada amnesia.. penat aku kerah otak nak tulis entry.. kengkawan yg lain hang tak mau promote ka? bol tak bagi kat aku email che ros ka meh ah ka mat gee ka.. mai aku promote sikit..

 

Post a Comment

<< Home