Thursday, October 19, 2006

Jgn lerrr terasa...

Simah aku minta maaf berbanyak-banyak lerr...dah sunyi berbenar kita punya blog. Aku mmg respect pasal hang tak pernah give-up dan blog ini salah satu cara hang nk mendekatkan diri hang ngan member-member kita yang lain...

Hang jagan risau....sepanjang 'pertapaan' aku, Blog ini dah aku uar-uarkan pada bacth kita kat sekolah mahsuri...antara member yang betoi rindu kat hang si Salizan dan Yusmizan Aziz...

Semalam aku baru aje menghadiri satu mesyuarat reunion yang mana kebanyakkan semua budak lelaki Mahsuri hadir...kalau tak silap aku bukan setakat budak kelas hang saja...semua wakil dari kelas sains sampai ke budak 5 sastera 4...aku mmg teruja dengan semangat depa...dah lerr tu, itu adalah mesyuarat kedua mereka sempena reunion masa hari raya nanti(first meeting aku tak pi)...sebenarnya banyak agenda yang mereka cuba ketengahkan...antaranya menubuhan persatuan bekas2 pelajar Mahsuri dan akan didaftarkan...dan kita akau kutip yuran untuk dijadikan dana...dalam masa yang sama kita dapat jalankan aktiviti tanpa mengira masa dan ketika

Pada Mesyuarat itu aku ada bercakap sikit ttg our blog yang diwujudkan oleh hang...mmg depa betoi2 excited!! aku berjanji akan cuba mendokumentasikan reunion tersebut aku aku masuk semua pic dalam blog nie untuk tatapan hang dan semua org yang join blog kita nanti...yang bestnye ada gak budak2 SMK Tunku Putra Pdg Matsirat...mmg depa teruja beb!!!

So hang bersedia lerr aku akan buat promosi besar-besaran pada reunion nanti....tunggu ledakan itu yek!

3 Comments:

At 5:20 PM, Blogger simah said...

mat kie..

hang pi reunion? weii tak aci la wei..aku pun nak join sama...

cepat la bubuh gambaq depa... i wonder how they all look like these days.. :0)

 
At 8:49 PM, Blogger simah said...

satu lagi..walaupun aku jauh dan tak boleh join activiti korang...kalau korang buat pertubuhan bekas mahsuri aku pun nak jadi ahli..tapi bab bayar yuran tu heheheh duit turkish lira boleh diterima tak? :0)

 
At 11:12 PM, Blogger Unknown said...


Assalamualaikum Tuan/Puan.

Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi kami di:

KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
Tour operator & Travel Agency

Kami memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati di Indonesia. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour dan Bali Muslim Tour.

Contact person : Amsyahril
Mobile : +6285263007445
E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.

 

Post a Comment

<< Home