Wednesday, April 19, 2006

Lagu Sekolah

Do you guys still remember this song? Aku ingat lagi..masa lagu ni first diperkenalkan...aku masa tu dlm group Koir satu geng dengan Uraini n the geng.. kalu aku tak salah...kami la first sekali kena train dengan Cikgu Azlan utk perkenalkan lagu sekolah tu... bila aku baca balik lyrics lagu ni..teringat la balik aku masa zaman muda muda dulu...

ni ha lyrics dia..

Berusaha Berjaya

Megah di seluruh negeri
Maju di segala bidang
Namamu kami sanjungi
Sekolah Menengah Mahsuri
.
Akademik kami bina
Akhlak mulia kami jaga
Kami setia bersamamu
Berusaha moga berjaya
.
Maju majulah Mahsuri
Tingkatkanlah usahamu
Azam untuk terus maju
Semoga kau tetap berjaya
.
Melihat namamu harum
Kami akan rasa bangga
Dalam mencapai cita-cita
Ke arah insan yang sempurna (2x)

2 Comments:

At 9:57 AM, Blogger kayhus54 said...

Aku mmg teruja dengan bahan yang hang sediakan Simah! walaupun baru jerr blog nie disiapkan dah byk bahan yang hang masuk...tabik kat hang!!

 
At 2:23 PM, Blogger simah said...

heheh aku main cut n paste jer bahan..sama sama la yek kita memajukan blog ni..thats d whole idea of the blog pun kan...geng geng mahsuri bersama sama

 

Post a Comment

<< Home